Den julklappen

Har nu varit vaken en timme efter att ha sovit två timmar inatt. Är för tillfället riktigt ledsen och nere. Jag kände inte så när jag vakna, utan när vi delade ut alla julklappar här hemma. Jag är jätte glad, nöjd och så över alla klapparna jag fick och gav. Men en julklapp, den julklappen jag var mest glad och uppspelt över i år kommer jag inte ge bort och den personen kommer inte ens få se den. Det gör så jävla ont i mitt hjärta och jag är så ledsen över det. Jag var så lycklig när jag bestämde vad jag skulle ge och jag blev som ett litet barn när jag tänkte på hur hans min skulle vara. Och det enda jag ser framför mig nu är ett brustet hjärta. 

Nu ska jag sova några timmar eftersom jag är helt ensam hemma. Sen när jag vaknar ska jag koka 30 ägg!! Och då hoppas jag på att vara glad för då ska jag skicka iväg julhälsningar på sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0