Jag börjar bli arg på riktigt

Jag vet att den senaste månaden har tagit mycket på mina krafter och jag har varit så stressad som jag aldrig tidigare varit men trodde verkligen inte att jag skulle drabbas av magkatarr. Som jag nu har. Min syster hade det när hon gick i gymnasiet och stressade sönder och jag kommer ihåg hur mycket hon led utav det och jag vill fan inte göra det. Det kommer inte få hända mig. För jag måste plugga i 1½ vecka till, sen lov. Men just nu måste jag fokusera på mina måltider, äter oregelbundet och allt annat än sallad typ. Inte donken men alltså, ja.. 

Och jag måste ta det lugnt. Jag måste ta det lugnt och äta regelbundet och ta hand om mig själv. Jag har varit min värsta fiende de senaste månaderna, det har mycket att göra med operationen också. Mådde så dåligt och ville inte må sämre så jag pluggade gärnet och nu pluggar jag varje minut i skolan och så fort jag kommer hem. FAAAAAAAAAAAN, vad ska man göra nu då? Jo, sätta sig och plugga till idrottsprovet imorgon! Fuck. Snart är det jullov och då ska jag fly från allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0