Mår inte bra

Första decmber suger alltid, alltid, alltid!! Idag har jag inte gråtit en tår och det är bra gjort! Det har annars varit en jävligt jobbig dag, mår inte bra alls. Så, nu var jag riktigt ärlig. 

Imorse bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan idag eftersom min hals var för svullen för att kunna prata, men tog mig till tvn för lite tidigt frukost och julkalendern! Som faktiskt var riktigt bra. Sen la jag mig i sängen och sov ett par timmar med Elvis, resten av dagen har jag pluggat och vilat. Nu på kvällen gjorde jag chokladbollar som jag ska lägga mig i sängen med och titta på någon film eller O.C. Imorgon är det fredag, igen?! Då blir det hårt jobb med samhällskunskapen, PA och filosofi, trots att jag egentligen slutar 10. Efter det ska jag träna. Nu orkar jag inte skriva mer. Kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0