Nyårsafton och sjuk

Osminkad, nyduschad, myskläder och lugn musik. Vilken trevlig nyårsafton! Jag är mer förkyld än jag varit de senaste dagarna och därför blir det myskväll med mamma, Elvis och Elsa. Elvis blir min nyårskyss, finns ingen bättre misse! Mamma kommer dock åka och jobba några timmar vid tolvslaget men vet inte hur jag kommer må så kanske t.o.m ligger och sover, tråkigt att inte kunna må bra på nyårsafton men kanske mår bättre nästa år då!
Tänkte lägga upp lite minnen från 2011, de flesta bilder/minnen är tillsammans med Andreas och det är väldigt jobbigt att kolla igenom varje mapp på datan och se våra minnen tillsammans. Men tänkte lägga upp de viktigaste, största och roligaste minnena. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0