Som sagt var...

Mår som sagt inte på topp. Vet inte riktigt vad det är med mig just nu, hänger inte med. Jag har försökt hänga med och så nu när min syster är hemma ett par dagar men sitter mest i mina egna tankar. Mår inte så bra. Både med en förkylning och massa konstiga och jobbiga tankar. Det stör mig och mitt plugg, inte ok! Nu ska jag kolla på SATC och varva ner, imorgon börjar en ny vecka med nya prov, inlämningar och redovisningar.. kram!
Och på fredag ska jag ta bort mina stygn om det ser bra ut, hoppas det men känns dock inte som det. Det kliar som satan och har blivit ett rejält blåmärke där, har ju plåser/bandage på men det har blivit så stort så det är utanför det. Precis som efter min operation. Men vi får se vad som sägs på fredag...


Försökte se lite glad ut nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0