What's going on


Jag är djupt sårad. Allting jag gör, tänker på och ser gör ont. Vad som helst.
Det här var något jag inte kunde tänka på, jag kunde inte tänka mig att må så här
fruktansvärt dåligt igen. Och jag kan inte sluta tänka på att jag kanske förtjänar detta.
Jag har aldrig velat såra någon. 
Jag behöver tid för att kunna må bra igen, tid och stöd. 
Jag står helt ensam just nu och jag mår inte bra, jag mår dåligt.
Det här är overkligt och det känns som jag lever i en mardröm just nu.
Som jag skrev, mitt hjärta är krossat och min själ är bruten.
Vad ska jag göra?
Var ska jag ta vägen?
När kommer jag må bra?
Frågor, tankar, funderingar, allt snurrar i mitt huvud hela tiden.

Men så ni vet - jag kommer må dåligt ett tag och det behöver man göra. 
Jag behöver vara ledsen och gråta när jag känner för det.
För jag kunde inte ens tro att en vecka innan min favorit högtid skulle jag vara här, må så här.
Jag ska kämpa men inte nu, nu behöver jag bara vara.

Allt stöd är bra stöd. 

Jag mår illa, mina ögon gör ont av allt gråtande. Jag fyller snart 18 år och det känns
som jag inte har en enda person att fira det med nu. 
För nu har jag förlorat den personen som kunde gör mig glad av ett andetag.
Jag har förlorat. 
Jag ville vinna.


Kommentarer
Postat av: Maya

Du förtjänar bättre än så!

stay strong Rebecca

2011-12-21 @ 16:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0