Äntligen lov!

Hej! Jag är så himla trött, haft en riktigt jobbig och stressig faktiskt. Spinning på morgon var jättejätte roligt! Sen var det matte och svenska som gick väl helt okej men den nästan tre timmar långa håla gjorde ingen nytta... Fick tillbaka mitt historia B prov, fick vg+! När jag slutat mötte jag Elsa och Andreas på vägen hem och vi gick tillsammans, nu har Andreas åkt och jag väntar på något roligt ska komma på tv... För nu är ju det faktiskt sportlov!

Det känns faktiskt konstigt att vara utan Andreas på helgerna, förr var vi ju bara på helgerna. Men nu har det blivit vardagarna istället, visst att det är bra men det känns så lustigt att sitta på helgen och inte veta vad man ska göra, på vardagarna är det plugg som gäller. Men nu när det är lov ska jag också försöka plugg matte B, spanska, svenska, tyska, jämställdhet och samhällskunskap, så lite upptagen kommer jag nog vara va?


Kommentarer
Postat av: Jennifer

det är okej om du träffar mig åtminstone en, två, tre, tusen gånger också :DDD <3

2011-02-19 @ 06:43:47
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0