Förändringar

Idag har jag skrivit mitt historia prov om slaveri, trafficking och barnsoldater. Det är helt sjukt rörande, men jag tycker det är intressant, fast inte på ett bra sett. Provet gick iaf jätte bra! Ikväll ska jag plugga igen för imorgon har jag tyska prov, på torsdag har jag spanska och engelska redovisning. Skönt med sportlov snart! Vad händer på sportlovet då?

JO, jag ska ändra mig lite, ska klippa mig och då byta frisyr. Ska bli jätte spännande! Så en förändring så där ska bli skönt, måste också försöka börja fixa mitt rum som jag vill ha det.. Och börja kika på vårkläder! Ska bli jätte kul.


Har haft min nuvarande frisyr allt för länge!
(Nyklippt på bilden -09)


Kommentarer
Postat av: Secret

jag tycker att du ska lägga i lite slingor och klippa page. det skulle du vara skitsnygg i!!:)

2011-02-15 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0