It's here!

Jag är full proppad, är så otroligt mätt.

Idag gick jag och Elsa ut och mötte Andreas, på vägen hem såg jag att mitt paket hade kommit, eller mitt och mitt.. Andreas present från mig till alla hjärtans dag. Blev så himla glad! Den är jätte fin och bra inför helgens planer! Jag gömde utan presenter så Andreas inte vet vad det är, tyvärr kan jag ju inte visa den än. Men kan rekommendera sidan, Bluebox.se, sidan är jätte bra när det gäller presenter i bra priser, roliga, romantiska och seriösa. Det mesta finns där, tycker sida är jätte bra, så ett tips om man letar presenter så titta där!

Strax så ska jag och Andreas gå ut med Andreas på en mörk kvällspromenad!


Jag är så otroligt lycklig med dig, min finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0