Jag vill höra det

Det kanske inte var så jäkla roligt då... Lyssnar på Spotify och letar lite nytt till listorna. Tog mig en varm dusch för att spola bort alla tankar, vill egentligen bara skrika och vara arg och ledsen men känns inte som det skulle hjälpa. Istället ska jag spendera min kväll på rummet med O.C säsong 3, måla naglarna, äta kiwi, dricka vatten och penicillin.

Har varit en jobbig dag för mig, jag ska ändra på min livsstil, jag vill ändra mig. Jag hade som nyårslöfte att få bättre självförtroende, men det måste man jobba för att få. Jag kämpar för mig själv och för min omgivning, på mitt utvecklingssamtal igår sa min mentor att lärarna ser mig som en piggare och gladare person det här året, och jag blev så nöjd med mig själv då. Behöver höra sånt och liknande, men då måste jag jobba för det. Men just ikväll tänker jag sitta och ligga i min säng och planera, fundera och försöka bestämma mig. För framtiden om några månader och framtiden om några år. Vi får se...


Så här är jag lycklig!
Är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0