Shoppingglädje

Jag har haft ett riktigt shoppingsug men nu är jag glad och nöjd. Här får ni se allt som gjort mig glad!


Mintgrön tshirt från Gina Tricot, en ny favorit!

Nudefärgat linne från Gina Tricot, mina favorit baslinnen!

Vitt linne med svart tryck av en rosett från H&M, beställde denna.

Blått linne från H&M, också beställde denna

Och min favorit helt klart är denna skönhet, jag är helt förälskad!!! Från Vero Moda.

Massage olja från Åhléns, för myskvällarna!

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt vad det här är men någon slags massage grej. Från Åhléns

En till favorit, den luktar så otroligt gott och fräscht! Ska testa den imorgon och hoppas på det bästa!
Från Åhléns.

Sen köpte jag ju kofta på "dagens outfit" finns den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0