Elvis

Tänkte berätta lite om min högra fot, min katt Elvis. Han är ingen vanlig katt, han ser ut som katten på Pussi-burkarna(kattmat) fast min Elvis har mycket mer hår. Jag fick honom 2001, han föddes i September 2001 och sedan dess har han och jag varit som mamma och son. Jag fick välja bland hans syskon och han om vilken katt jag ville ha. Jag ville ha en svart och vit katt och en riktig bad-ass. Och när jag valde min lilla älskling så sa uppfödaren att jag tog tuffingen. Men efter ett tag med honom så märkte jag att jag fick en liten blyg mesig katt, jag ångrade mig inte att jag tog Elvis för har är så kärleksfull, busig, mesig och älskad för den han är.
Varje natt så sover han hos mig, om jag inte är hemma ligger han i min säng, på vintern vågar han inte gå ut pga snön och när jag håller han i min famn kramar hans små armar om min hals. Jag har aldrig träffat en sån gullig katt som Elvis, det säger jag och alla som träffar honom. Han personlighet är så fin, jag älskar honom med hela mitt hjärta min lilla bögmisse!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0