Från 2010 till 2011

Nyårsafton var underbart, otroligt mycket snö men underbart! Jag fick spendera nyår med Andreas, lugnt och romantiskt. Vi sov ut på morgonen till 13.00 prick, åt frukost, kollade på O.C och Glee, tog det lugnt, började fixa mig och var klar vid sex, då åkte vi till stan och åt en lång middag på Pizza hut, vi satt där i över tre timmar. Åt en varsin pizza och delade på en Rocky Road. Vid tjugo i tolv stod vi vid Slussen/hamnen, kollade på fyverkerier, fick min nyårskyss, gick till Söder, åkte en full tunnelbana hem. På tunnelbanan satt det ett gäng tjejer och killar som dansade och sjöng, bredvid stod en gammal tant som diggade deras sång och dans. När hon klev av tunnelbanan såg vi att hon hade en full systembolagskasse, inte lika gullig tant som vi trodde.

Nyåret var lyckat, jag ser fram emot 2011 väldigt mycket.



Rocky Road!

Sötnosen.






Nyårskyssen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0