Highlights from 2010 - 1

Några höjdpunkter från året som ligger bakom oss tänkte jag slänga ihop. Får se hur mycket det blir, tror tre eller fyra delar.

Januari:

Var nästan läskigt galet kär i Andreas, vi firade våran 5 månaders dag perfekt!

Myskvällar hos storasyster. Jag, Andreas och Jennifer var barnvakter.

Hade ny data.
Annars hände inte så mycket i Januari..

Februari:

Vi firade ½år och var överlyckliga!



Var en stolt faster till lilla Axel som har blivit så stor nu, han har lärt sig gå!

Och Ken fyllde 17.

Mars:

Jag och Andras tog med Elsa på en 12km promenad.

Axel hade dop.

Jag och Andreas träffade Gurra och Oliva tillsammans för första gången tillsammans alla 4.

Allsvenska började och jag var taggad efter ett guldår.

Jag och Jennifer bakade kladdkaka och hade trevliga stunder.

Del två kommer inkom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0