Livligt!

Fick besök idag av min systers barn, vi spelade Uno, fikade och spelade data, kändes riktigt kul att ha dom här! Jag och Albertina bestämde lite roligheter inför i helgen, ska bli jätte roligt. Med en 7åring kan man göra mycket. Det skiljer precis 10 år mellan mig och henne, men det känns inte som det, hon är så vuxen i sättet. Och rider, hon spelar fotboll, hon ska börja dansa, hon går i skolan, hon har två små bröder, hon är så livlig!

När dom hade åkt hem till sig tog jag och mamma en tur till sjukhuset, kollade på mina knöl/böld men fanns inget att göra.. Sen körde vi vidare till Coop och jag fick glass! När vi kom hem satte vi oss i soffan och kollade på handboll. Jag tycker det är helt sjukt att man sätter spanska domare på en match som Argentina spelar. Det är ju t.ex som om norska domare ska vara när Sverige möter Kina typ. Fel fel fel. Jaja, nu ska jag titta på kvällstv, mysa med Elvis och äta något. Sen O.C i sängen och sova. Imorgon är det bara en info dag i skolan så jag stannar hemma och vilar upp mig samt pluggar.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: hur ofta har du haft tid för mig en helg sen du blev tillsammans med andreas?

2011-01-19 @ 08:01:46
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0