Sockerkoma

Idag/igår (27/1) var jag och resten av min klass åkte till Stockholm. Vi åkte bussen 13.00 och var framme vid ett museum ca 14, fick en guidad tur där till 15.30. Sedan gick jag och några och åt på Kungshallen, har saknar Taco Bar! Efter en timme kom hela klassen dit. Jag och Marjam gick då och köpte godis och cola, jag har inte druckit cola på tre veckor..! Vi gick i några affärer och hittade fina saker, en blus som jag ska be Andreas köpa åt mig nästa vecka. På Stadsteatern såg vi Trettondagsafton, jätte jätte rolig!! Många skratt.

Och på teatern och efteråt, på vägen hem satt jag och skrattade, dansade, pratade och var helt knäpp. Eftersom jag inte druckit cola på tre veckor så blev jag galen av det, sockerkoman kom därefter.. Jätte kul var det iaf! Nu måste jag sova, ska ha spinning och aerobics imorgon 08.45 på idrotten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0