Sötsaker och onyttigheter

Hej! Nytt år och allt nu ju. Jag och Andreas åkte hem till mig idag istället. Vi var hemma vid tio ikväll, har haft det jätte underbart i Stockholm. Ska berätta allt lite senare..

Just nu sitter jag och bakar misslyckade chokladbollar med knappt någon kokos och havre... Tanken bakom att jag sitter och bakar nu är för att först började Andreas bli hungrig, sugen på sötsaker och onyttigheter. Han fick nacho chips men blev inte nöjd, han gjorde mackor och en taco. Då sa jag att jag bakar chokladbollar för jag fick också suget efter socker. Tror inte att dom kommer bli så bra som dom brukar men gör mitt bästa för oss. Jag bloggar mer när jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0