Behövlig kväll

Hemma igen efter ett par timmar med god mat, härligt sällskap, regn och andra go'saker. Det var väldigt trevligt att träffa alla igen, trots att vädret inte var på våran sida så lyckades vi grilla och få en ordentligt god middag. Mumsig kladdkaka till efterrätt och en dålig film på det. Axel blev kvällens clown, han skrattar, sjunger, gör fula miner, pratar och springer omkring. En lyckad, rolig och behövlig kväll.

Nu ligger jag i sängen med mannen min bredvid, fläkten blåser kallt, Smallville på datan, fönstret öppet och pussar då och då. Livet är bra härligt va? Imorgon jobbar Andreas dag, tur det, så får jag kvällen med honom. Själv ska jag.. Vet faktiskt inte. Det är det som är så himla härligt med lov och sommar. Snart ska vi sova, så god natt. Vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0