Bitterfitta

Idag har jag blivit dissat av alla jag har kontaktat och fråga om dem har tid, och det här mönstret fortsätter. När Andreas kom hem trodde jag att vi kunde ha en myskväll och kolla på svenska damerna som spelar ikväll, men nehe. Får sitta själv och titta. Just nu är jag en riktig bitterfitta, eller mer en sadfacefitta. Så nu sitter jag själv på rummet och ska snart ner för att kolla på fotbollen.

Annars har jag inte gjort ett piss. Haft ont i huvudet, frusit, försökt vara aktiv med personer jag vill träffa, dock har jag ju inte städat rummet men det blir mer av imorgon när mamma tvättar. Får se hur morgondagens planer utspelar sig, har ca 4 alternativ. Ett lite mer lockande än de andra. Städa, vara hemma och tråka, gå till bresse eller ja, vi får se.


Bilden är omgjord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0