Gårdagens härliga eftermiddag

Hej. Vaknade med Andreas vid halv sju, somnade om rätt så snabbt och sov två timmar till. Skönt.. Nu har jag i alla fall ätit frukost, skulle egentligen ner till stan och fixa lite inför nästa helg men det regnar ju.. Och min systerdotter och systerson kommer komma hit strax så ska vi leka lite. Andreas slutar tre, då ska vi slappa!! Och titta på HIMYM, kissing great. (Något som jag tror bara A fattar).

Igår var det en riktigt underbar dag. Runt halv fyra gick jag ner till stan för att möta mamma, få cykeln, möta Andreas och vi skulle egentligen spela minigolf men tänker absolut inte betala 100 kr för två personer att spela! Så vi köpte bullar och dricka och satte oss i Skolparken. Det var det mysigaste och bästa vi gjort på länge. Så avslappnande, lugn, fridfullt, tyst och underbart att ligga på gräset under ett träd, kolla upp mot en molnfri himmel och ha min älskade vid min sida. Åh, så härlig eftermiddag vi hade tillsammans. Vi låg där i två timmar innan vi cyklade hem. Sånt ska vi definitivt göra oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0