Glädje, tårar och kärlek

Hej! Har internet här i lägenheten så tänkte passa på att blogga. Våran planer blev helt ändrade, ingen Gröna Lund imorgon och ingen bio ikväll. Tårarna rann och sorgen satte sig i hela kroppen. Tråkigt nog nu när vi firar våra vackra två år tillsammans.. Imorgon vet jag inte vad vi hittar på men jag har flera olika idéer.

Idag köpte jag Andreas present, en tshirt från JC som jag visste att han ville ha, den blev perfekt! Själv fick jag det fantastiska halsbandet från Kyssjohanna som jag har bloggat om, blev så glad och chockad så jag blev nästan tårögd! Min fina pojkvän kan verkligen överraska!
Imorgon kommer det en bild från vad vi var med på idag, starkt och magiskt. Puss!
Hur glad tror ni inte jag blev?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0