Grillkväll hos mammas syster

Hejsan! Det var inte idag, höhö.. Idag på förmiddagen har jag bara tagit det lugnt med mamma och vovven, vi har kastat boll på baksidan, läst lite tidningar och ätit lunch. Under den tiden fick vi ett samtal av min moster som bjöd oss på grillkväll hos dom ikväll, där väntar också min bror och hans tjej och deras son. Det ska bli riktigt kul!

Andreas jobbar sent ikväll så kanske tar sällskap med honom hem. Igår efter fotbollsmatchen(som slutade 4-0!!) så cyklade jag och mötte honom. När vi kom hem låg vi i sängen och tittade på en serie på datan. Väldigt mysigt. Nu måste jag hoppa in i duschen!


Min finaste saknade Albertina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0