Idag blir jag poet

Hej. Kunde inte somna inatt så låg vaken ett par extra timmar, vaknade av dunkande musik, blev irriterad och väldigt oglad, gick och åt frulle och sen tillbaka till rummet. Är inte så glad idag och det märks nog på långa vägar. Men jag tänker inte låtsas vara glad när jag inte är det heller.

Idag ska jag börja skriva dikten, jag började lite men ska försöka göra klart den. Varför jag skriver en dikt är för att jag ville att jag och Andreas skulle göra något sånt till varandra till våran årsdag som närmar sig. Och jag tror faktiskt inte han skulle skriva en frivilligt? Så det blev ett litet uppdrag som han fick reda på en månad innan och som jag förstått det så tror jag inte han ens börjat? Men men, inte mitt problem! Jag börjar ju nu så.. Hörs kanske lite under dagen.

Det väntas bli två riktigt bra fotbollsmatcher idag som jag ska bevaka. VM-finalen och AIKs bortamatch. Ha det bra!


Den här bilden blev min nya bakgrund på datan, sexig va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0