Kärlekens vägar

Samtidigt som jag fick frågan om jag hade jobbat i sommar var det med en fråga om mig och Andreas. Hur vi träffades. Det är en krånglig och underlig historia.

Om man skulle beskriva det kort skulle jag säga: Vi träffades på en AIKmatch därefter tog Andreas reda på mitt nummer och övertalade mig att åka till Pride 1 augusti 2009. Kvällarna innan pratade vi och smsade och kände att känslor för honom började komma fram. När jag väl var där på Pride så kunde vi inte motstå varandra och sen dess har det varit vi och ingenting kan stoppa oss!

Men om jag skulle berätta lite mer detaljer skulle jag säga: Vi träffades på en AIK där Andreas satt med hans kompis som jag kände sen innan men som jag hatar, jag var där med min bästa vän Jennifer. Direkt när jag och Jennifer klev in på Råsunda kände jag konstiga blickar, Andreas stirrade konstigt på oss.. Jag och Jennifer satte oss vid dem och var där hela matchen. Efter matchen skiljdes vi åt och jag fick några sms från hans kompis. Några dagar senare fick Andreas Jennifers nummer och smsade med henne. Till slut fick han mitt nummer och vi började smsa, prata på kvällarna och hela nätterna. Till slut på msn också. Idag säger han fortfarande att han stirrade på oss för han blev kär i mig. Några dagar innan den sista juli så kände jag någonting för denna konstiga kille, visste inte riktigtg varför och hur men så var det. Till slut blev jag övertalad om att åka till Pride och träffa honom, vilket jag gjorde. Han bevisade för mig vilken underbar och snäll kille han verkligen är och jag blev bara mer och mer kär. Idag är känslorna fortfarande kvar och jag har haft de två bästa och mest kärleksfulla åren i hela mitt liv!

Långt och kort, ni själva väljer. Men tillslut är vi här idag, snart varit tillsammans i två hela år. Han gör mig galen, lycklig och kär! Han kan få mig att le vilken sekund som helst. Oavsett om han fortsätter att överraska mig som han redan gjort eller ger mig hans mjuka pussar på morgonen så kommer jag alltid att älska honom, för allt han gjort och gett mig har ingen annat ens försökt med. Han är kärlek för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0