Leker mamma pappa

Hej där. Jag blev så känslosam när den tysta minuten vid 12 pågick, tittade på bilder och videos från Norge, älskade Norge. Hur kan detta hända?

Jag kommer inte skriva om Norge i varje inlägg, lovar. Men jag blir så påverkad, mitt humör och mitt sätt. Just nu är jag själv hemma, Andreas slutar om två timmar. Innan han kommer hem så ska jag titta på Gossip Girl, äta glass och laga mat. Makaroner och bacon, mums!! Är riktigt sugen på bacon.

Idag blev det en hemmadag, har fixat på rummet och hittat en del roliga prylar, lite som jag ska fixa imorgon m.m. När jag var klar hoppade jag in i duschen och nu ska jag klä på mig och gå ut med hunden. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0