Livet är ditt äventyr

Sverige vann med 2-1, hurra hurra hurra och lite applåder, skrik och skratt. Slut.

Det som sitter allra högt upp på kroppen, det runda ni vet, människorna kallar det för huvudet, mitt "huvud" gör ont. Hur kommer det sig? Dricker jag för lite? Ja. Får jag tillräckligt med frisk luft? Ja. Får jag mycket kärlek? Tillräckligt. Svaret är då att jag dricker för lite. Dåligt av mig, får ge mig själv lite smisk och ta ett glas vatten, helt enkelt.

Idag blev jag också så äckligt trött, inte sömnigt trött utan mer irriterade trött. Varför kan inte människor vara glada för vad dem har? Och varför måste man ALLTID klaga, se ner och säga dåliga saker bara för man tycker att den personen inte är lika bra som en själv? Jag gillar alla. Alla är så unika, har sin egna personlighet, utseende och syn på livet. Jag vill se livet som ett äventyr. Hoppa fallskärm, äta insekter, gå på kinesiska muren, åka ut i rymden, få nobelpriset, gifta in mig i kunga huset, göra en stor skandal så hela Sverige hatar mig. Varför inte? Resan börjar här och nu. Livet är vad du gör det till, häftigt är inte för namnet!

Vilket knäppt inlägg.


Kommentarer
Postat av: Helena

härliga du !! : )

2011-07-08 @ 09:45:15
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0