Norge

Jag läser Aftonbladet och DN på nätet och kollar på nyheter på tvn minst en gång om dagen. Men just igår och idag finns det ingenting som är lika hemskt som i Norge, inte för mig. Igår innan vi skulle sova kollade jag nyhetterna en sista gång och då var det sju döda på lägret, när jag kollade nu var 84 döda. Det känns i hjärtat och jag lider med föräldrar, vänner, personerna som var där och alla runt omkring. Det är verkligen hemsk det som hände i Norge igår.

Jag satt och uppdaterade Aftonbladet i mobilen flera gången under kvällen igår för att få mer info. Hela Oslo och Norge måste vara helt skakade. Jag tänder ett ljus för er, jag tänker på er. All kärlek till Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0