Present till pojkvän

Jag funderar, söker på internet, kollar i kataloger, blir galen! Jag har nästan ingen aning om vad jag ska ge Andreas i 2års present!! Jag hittade en sak som jag skulle kunna ge honom men nu är den typ borta.

Det är så otroligt svårt att köpa saker till killar tycker jag.. Köpte på Calvin Klein parfym till honom i födelsedagspresent, gav honom en bok om oss i alla hjärtans dag, gav en ram formad som ett hjärta med bilder på oss i alla hjärtans dag, så nu känner jag mig helt värdelös. Han önskar sig aldrig någonting heller, jag blir galen.. Och ledsen.. Fan, va svårt det ska vara då!

Ska snart cykla till stan och jag håller alla fingrar och tår för jag vill verkligen hitta den där saken. Då köper jag den direkt, utan tvekan. Om jag inte hittar den kommer jag bli riktigt ledsen. Hörs senare om resultatet och om ni har några tips om vad man kan köpa till sin pojkvän så släng en kommentar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0