Sommarkväll i minnet

Hade en mysig, rolig och fartfylld kväll med släkt och familj. Det var en sån där sommarkväll som man aldrig vill ska ta slut. Men det gjorde den, snabbare än vi trodde. Men allt som kvällen innehöll var fantastiskt. Barnskratt, lekar, bus, god mat och mycket annat. I slutet blev det fotbollsmatch, derby mellan mig, Albertina, Svante och Andreas. Jag och Albertina var i lag och Svante och Andreas var i ett annat lag. Tror det blev 10-10 till slut, kämparglöd är inget som ungarna saknar!

Nu ligger jag, Andreas och Elvan(Elvis) i sängen och kollar på datorerna. Ikväll är sista natten innan måndag som jag får vara tillsammans med min älskling. Så får ta vara på det, verkligen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0