Ta ett djupt andetag

Mätt i magen, har hittat massa nya favorit saker nu för tiden. Igår fann jag mitt nya favorit bröd, havrebröd eller vad det nu var. Jag gillar att testa nya saker! Just nu har jag precis ätit en macka och lite smultron, mums. Har dock jävligt ont i magen, gör ont bara av att andas. Vet inte varför, försöker att slappna av, dricka lite vatten och inte tänka på det men inte så lätt som det låter.

Andreas gick och la sig och sov efter vi hade ätit, vid sex ungefär. Tror han kommer vakna upp utvilad och pigg imorgon. Eftersom han börjar klockan 7 så lät jag han sova. Ska kolla lite på datan och sen går jag nog och lägger mig bredvid honom.


Så här känner jag mig just nu, min mage gör så förbannat ont!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0