Tidsinställda

Nu är jag glad igen, älskling är hemma, vi är mätta i magen och HIMYM väntar på mig. Ikväll ska vi ta en promenad innan vi ska sova vilket jag tror kommer hjälpa min sömn, hoppas det. Men nu ska vi som sagt titta på How I met your mother.

Imorgon ska jag skapa inspiration till mig själv och troligen dela med lite här i bloggen. Imorgon ska jag även fixa tidsinställda inlägg till helgen, kommer vara i underbara Stockholm och leva som om det var för två år sedan! Då ska jag försöka få minst 4 inlägg på fredag och lördag, söndag kommer jag hem. Jag ska också göra lite inställda på förmiddagen då jag inte brukar blogga. Så blir det lite mer jämt här, det låter bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0