Time to go home

Goood morgon! Idag är jag som vädret - tråkigt, trött, seg och inte alls med. Jag börjar faktiskt känna mig sjuk, men jag ska försöka att bara vila idag och sen mår jag nog bättre. Sov inte bra inatt så det kan ju bero på det. Andreas ville sova en halvtimme till och då lät jag honom göra det eftersom han sov ca 6 timmar inatt bara. 

Igår kväll tittade vi på filmen Easy A. Den var rätt rolig, fick en del skratt och det var kul att man kände igen alla huvudpersoner!
Idag bär det av till Enköping. Andreas jobbar 15-22 så vi ska strax ge oss iväg. Jag själv vet inte vad jag ska göra idag, tror det blir lite städning på rummet. Lät inte så kul va? Hör av mig i Enköping, om ett par timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0