Tjejer är bättre än killar

Brons, fyfan det var en härlig känsla! Jag älskar Josefine Ökvist, hon har sån härlig attityd och spelar otroligt bra! Hela laget har gjort en extremt bra insats i detta VM, jag missade halva matchen mot Colombia annars satt jag och såg varje match, följt med i varje vinst och förlust. Och nu bronset, grattis!! Så glada tjejerna blev, så roligt att se! Det är så kul också att damerna tog sig längre än herrarna, suck on that.

Annars kom jag precis in efter en kvällspromenad med hunden. Har väldigt ont i halsen så kommer nog ligga i sängen resten utav kvällen. Kolla på Gossip Girl, äta goa' mackor, dricka lite juice och sen kanske prata med min pojkvän som inte hör av sig. Men låter honom vara nu faktiskt. Så han kanske börjar längta efter mig, kan man hoppas..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0