Trötter

Nu är jag äntligen uppe! Första natten jag sov själv på flera flera veckor. Jag vågade inte släcka lampan igår så låg och försökte tänka på någonting roligt men gick sisådär, sen kollade jag igenom garderoben, fotöljen och under sängen så verkligen ingen annan än jag var i mitt rum. Till slut somnade jag, med släckt lampa! Tidigt imorse knackade Elvis på, så då var det bara att öppna och välkomna han in i min stora säng. När jag vaknade igen var klockan 12. Vilket jag kände mig mycket lättnad över. För då sov jag verkligen ut. Härligt!

Idag ska jag träffa Märjis igen, dock ska vi träffas på eftermiddagen vilken är vid 16-17 tiden. Innan det vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Men det hittar jag nog på något. Nu måste jag äta frulle, brunch kanske?


Ska visa bilder från de senaste dagarna också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0