Tystnad, bara för en stund

Hej! Det blev lite ändrade planer när lingonveckan helt plöstligt kom till mig. Stannade hemma istället för att cykla till stranden. Känns skönare att vara ensam hemma, sitta ute och njuta av lite smultron, lösa lite sudoku, gå ut och gå med vovven och bara slappna av själv för ett par timmar. Har en Ben & Jerry's i frysen också, mumma!

Nästa helg åker Andreas tillbaka till Stockholm. Vi behöver vara ifrån varandra lite. Det kan bli jobbigt att vara med varandra varje dag, trots att han jobbar. Jag älskar att vara med honom, men man behöver lite egen tid då och då. Har inga planer för nästa helg alltså. Men om det är bra väder så cyklar jag nog till stranden, badar, solar, hälsar på farmor och farfar. Just nu njuter jag av att vara själv hemma i någon timme, så mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0