Calvin Klein One

Vilken bra morgon/förmiddag jag haft! Vaknade halv sju, låg vaken en timme och sen gjorde jag frukost på sängen åt mig och födelsedagsbarnet. Sen gick vi ner, åt pannkakstårta och Andreas öppnade presenter. En cykel, trisslott och av mig fick han en parfym (Calvin Klein One, så underbar doft!). Det blev lyckat, sen cyklade han till jobbet och jag gick och la mig och sov några timmar. Nu är jag vaken och mamma har också åkt till jobbet.
Så ska vila lite till klockan tre då ska jag börja laga mat, ska överraska Andreas med tacos! Det kommer bli bra, måste även ut med hunden. Men usch vilken väder...
Luktar otroligt gott och manligt.
100 ml fick min älskling. Beställde den från Nordic Feel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0