I'm having a good time

Hello! Jag vaknade för en halvtimme sen, galet. Men vi somnade kl 3 faktiskt så ni borde förstå lite.

Gårdagen var helt underbar! Jag och Andreas cyklade ner till min moster runt fyra. Vi började äta runt sju, alla var glada, vädret var helt okej, maten var god och mellan maten och efterrätterna så spelade vi Alias. Ett ordförklaringsspel, vi körde tjejerna mot killarna och vi tjejer vann! Lite eller mycket senare körde vi Alias igen men då var vi två och två i lag, jag och Andreas körde tillsammans och vi vann!! Fick höra att jag var bra på att förklara men jag tycker att det var för jag och Ante passar så bra i lag! Sen kom efterrätterna fram, kladdkaka, Sverigekaka och chokladbollar. Mumma! Vi cyklade hem lite efter ett och eftersom Elsa sprang bredvid cyklarna så var vi hemma två. En otroligt lyckad midsommar!

Idag ska vi tillbaka till min moster. Vi ska äta och kanske spelar lite igen..! Ska bli jätte roligt, men först ska vi vila lite här hemma. Mamma har redan somnat..igen... Medans jag tittar igenom alla online reor!


Bilder får komma senare idag. Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0