Kärlek och andra droger

Hej!! Nu på förmiddagen har jag lagat mat, potatis och fisk med sås. Mums blev det, bättre än vad jag trodde. Så glad blev jag. Efter det tittade ja på en tredjedel av Love and other drugs. Sen hoppades jag in i duschen och nu är jag fräsch, luktar gott och blöt i håret. Annars jätte bra! Vi ska börja röra oss in mot stan nu, åker in lite senare idag så det inte blir lika varmt och jobbigt. Nu hinner vi gå i dom butikerna vi vill gå i, ta en fika och kanske till och med gå igenom Gamla stan idag igen, jag älskar verkligen Gamla stan. Det är otroligt gulligt och mysigt!

Men nu ska vi röra på oss, vad jag köpt får ni se imorgon när jag är hemma. Glömde ju kamera sladden hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0