Saker ni kanske inte visste

Saker ni kanske inte visste om mig:

1.
Jag vågar inte tvätta bort sminket (ögonen) när jag är själv hemma för jag är rädd att någon ska stå bakom mig när jag öppnar ögonen.
2. Jag är väldigt öppen av mig, om jag litar på personen/-erna vill säga. Jag berättade min värsta hemlighet för min jämställdhetsgrupp i våras, för det gänget är så härligt.
3. Jag planerar på att bli Världsförälder.
4. Jag älskar djur, vill bli djurfader också för jag AVSKYR verkligen djurplågeri och liknande.
5. Min katt, Elvis, är bög. På riktigt. Folk säger att jag gjorde så han inte kan jama för jag pratade så mesigt/som om han var en bebis när han var liten.
6. Jag är rädd för vad andra säger om mig. Fast ibland bryr jag mig inte ett skit.
7. När jag blir äldre vill jag bo i Stockholm, eller utomlands, ingen annanstans.
8. Jag är mer rädd än vad folk tror. Jag kollar bakom mig flera gånger när jag är ute och när jag är hemma vill jag ha alla lampor tända, varje kväll jag sover själv tittar jag under sängen och i garderoben, när jag diskar klarar jag knappt av att stå och bara kolla på disken för jag varken hör eller ser om någon kommer bakom mig. Men jag döljer det nog ganska bra.
9. I nästan alla mina år så har jag jämfört mig själv med min närmaste vän och tycker alltid att jag är fulare/tjockare/sämre.
10. Det finns ingen som jag vill vara med lika mycket som med Andreas.
11. Jag har slickat på en elefant. 
12.
Jag sitter alltid längst fram i klassrummet.
13. Jag ljög om nummer 11.
14. Jag gillar att skriva, har en del "gömda" dokument på min data som jag brukar skriva på, men när jag är klar raderar jag dem.
15. Jag har stalkat människor. (Det låter värre än vad det är...)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahahahah den sista <3

fyfan. vi är ju bara obehagliga. usch :( att vi inte... nej, jag vet inte. HAHA. blir ledsen xD

du behöver inte jämföra dig med någon gumman, du är amazing! och jag uppskattar dig till hundra. <3

2011-06-30 @ 13:02:03
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0