Solklart

Blev för för fööör sent igår, vi satt uppe till ett. Fast vi satt inte bara, vi gjorde annat också... Så imorse sa min ögon nej men jag var bestämd, gick upp, gjorde frulle och drog till skolan med Andreas som jobbade där idag. Jag slutade 12, min lärare i historia peppar mig inför nästa år och sa att jag kan få ett solklart MVG! Jag blev chockad, hoppade ut från klassrummet och siktar högt nästa år. Men det vill jag inte tänka på än, snart är det sommarlov och ledighet.

Eftersom vi har själva hemma så måste vi göra allt, städa, diska, tvätta, laga mat, ta hand om djuren och om oss själva. Andreas jobbar till halv fem och innan det hade jag tänkt diska och laga mat. Ikväll är det fotbollsmatch, Sverige-Finland så idag äter vi tacos! Men nu ska hunden ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0