Soulmate

Vad är oddsen att båda våra djur ska bli sjuka när jag är ensam hemma? Min älskling Elvis springer runt och spyr, som han har gjort i två dagar nu. Elsa är skadad på tassarna. Inte så lyckat med andra ord. Elvis får vara ute så mycket som möjligt, inte äta och mesta dels sova. Elsa får ha bandage och blir serverad allt hon vill ha. Vi försöker göra det bästa utav situationen.

17.00 börjar Albertinas dansshow som vi ska gå på idag, innan det ska jag försöka komma ut och powerwalka lite, vinka hejdå till Mia och Michael, städa lite här hemma, äta och hinna andas. Måste hitta Elvis och pussa på honom, han är min andra halva på riktigt. Han finns alltid där och är alltid världens underbaraste, trots att han är katt. Vi förstår varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0