Svaren till allt

Ligger i min gula overall, blir inspirerad av Jennifer (och Glee musiken!) till fullo och bestämmer mig nu för att gå ut och springa imorgon. Dock hittar jag inte så jätte bra här men vad kan hända? Springa vilse? Då kramar jag träden. Någon läskig människa kommer? Då springer jag fortare. Om den springer efter? Då slåss jag för kung och fosterland. Om en björn kommer? Då fotar jag den. Spöken kommer på kyrkogården bredvid lägenheterna? Då blåser jag bort dem. Ja, man kan väl säga att jag har svar till allt? Ja, si, ja, yes osv. Jag tog ju faktiskt med mig både träningstightsen och mina rosa träningsshorts!

Nu ikväll tog jag och Andreas en varsin Subway, jag köpte även en tidning som jag ska läsa imorgon i solen, lite gott och mat tills imorgon. Då ska JAG laga mat! Fisk och potatis med vitlökssås. Mumma va? Jag älskar firre. Men nu ska jag knapra på min Frazer (som tydligen heter Fazer...).


Min bästa vän och även min största inspirationskälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0