06.06

God morgon. Lite tidigt va? Mhm, är jätte trött men gick upp med Andreas ändå. Är jätte stolt över honom! Idag väntar en ganska lång skoldag, tror jag. Annars går jag till två, vilken inte låter så hemsk men med så mycket plugg som jag har så blir jag tokig. Har ett jätte stort prov imorgon och borde egentligen plugga hela dagen. Önska jag kunde det..

Imorgon kommer Malin, Albertina, Svante, Gunnar och Erik hit! Hela familjen. Vi ska äta middag, mysa och ha jätte trevligt. Det kommer bli jätte kul och verkligen behövligt på en onsdag.

Nu ska jag värma mig under en filt i soffan, det är så kallt nu! Fast det blir mycket varmare under dagen som tur är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0