Allt och inget

God dag. Inatt sov jag jätte jätte dåligt, vaknade redan klockan 8 och låg kvar ett tag tills magen ropade på frukost. Och eftersom jag somnade vid ett igår så fick jag inte så mycket sömn.. I alla fall. Sen dess har jag suttit i soffan med Andreas, fixat lite på datan och kollat på tv.

Vid klockan två ska jag till läkarn och ta halsprov, hatar att ta sånt. Känns som man ska spy ju, nej usch. Men måste. Sen ska jag plugga till svenska provet. Jag vill bli frisk, träna, träffa vänner, gå på stan, shoppa och fika, ååh..

Idag är Andreas extra gullig av någon anledning, anting så har han gjort något dumt eller så vill han bara göra mig extra lycklig. Något av det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0