Be my heart

Hej, idag har det hänt grejor..!

Vi åkte till sjukan, jag fick ta svalgprov - SÅ äckligt. Och det visade sig att vara, som alltid, ett virus. Jag hoppades faktiskt på att dom skulle säga att det var någon riktig sjukdom så jag kunde få medicin, men nej... Istället så ska jag ta det lugnt och vila och dricka mycket. Då tänkte jag "vad är det jag har gjort i två veckor nu då?!" blir fan trött på detta... Jävla virusmänniska jag alltid måste vara då, alltid ska jag ha något piss virus. Ursäkta men blev/blir så arg pga det. Annars borde jag vara glad men eftersom jag alltid har virus och alltid ska vila bort det blir jag bara trött!!!

Sen efter sjukan åkte vi hem och åt m.m. Sen packade Andreas och min hund väskorna. Och drog till Stockholm. Jag och mamma skjutsade dårå. Så blev en liten mysig roadtrip. Andreas kommer ta hand om vovven under ca 3 dagar, ungefär helgen så att säga. Ska bli skönt faktiskt, ärligt, det låter elak men att slippa gå upp på morgonen och behöva sätta på sig kläder och gå ut med henne en timme och sen komma tillbaka i myskläderna ska bli skönt. En fri helg!

Så denna fria helg, vad är mina planer? JO, plugga fram för allt. Sen har jag bjudit ut min vackra vän Jennifer till en fika och jag får se vad hon svarar. Jag hoppas på ett ja! Men annars ska jag också till stallet och vara med min bästa systerdotter när hon rider, 7 år och proffs typ. Och på söndag ska jag och Andreas vara barnvakt åt trollungarna! Hur galet kommer inte vi ha det? ÅÅH, älskar småttingarna.

                          
                                 Gröna Lund - 09. Jennifers lilla syster, jag och Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0