Dagarna som sjuk

Hej på er. Jag mår sjukt dåligt, fattar inte vad det är med min kropp. Hostar, har ont i huvudet, halsen, öronen, är hängig och känner mig svag i hela kroppen och hela mitt huvud känns som en stor ballong som kommer spricka snart. Tror jag ska försöka få tag i någon läkare den här veckan.

Igår blev det inget bloggande, både för att jag är extremt sjuk och för Andreas kom och överraskade mig på morgonen!

Vad gör jag på dagarna? - Eftersom jag inte har så mycket att skriva om kan jag ju berätta varför. Jag vaknar flera gånger på natten pga hostan, så på morgonen när jag vaknar är jag tröttare än vanligt och riktigt seg. Men jag kliver upp, äter en liten och lugn frukost. Fyller på vattenflaskan med iskallt vatten och låter den ligga i kylskåpet medan jag pratar med mamma m.m. Sen tar jag med flaskan och går upp och lägger mig i sängen under mina täcken, oftast är Elvis med mig också, sen sätter jag på datan med lite lugn musik. Antingen försöker jag sova vidare eller läser lite bloggar m.m. Och så fortsätter mina dagar som sjuk. Jag hoppas jag blir bättre snart... Krya på mig själv(hälsning till mig själv). Jag har iaf fått lite mysiga hälsningar från folk i klassen och från Andreas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0