Glass- och filmmys

Jag hostar som aldrig förr, känns som mina lungor kommer upp snart. Jag skickade iaf mamma till affären så hon köpte lite Hägen-dazs till mig, mums! Ska sätta på mig myskläder, ta glassen, sätta mig i Andreas knä och titta på Step brothers med honom, den filmen är GRYM! Så rolig och bra. Fast har lite mer än en timme tills den börjar så kan ligga och slappa lite.

Tog ett varmt bad för trodde det skulle bli bättre, märkte dock ingen större skillnad.. Imorgon ska jag iaf till skolan, viktiga lektioner. Jag har varit så pepp för att träna idag, imorgon och söndag men så skiter sig det. Iaf som det ser ut nu...


Min favorit B&J till vänster... Som dom tog bort..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

FOSSILFUEL<333333 ah. dör. ehej. krya på dig <3

2011-03-11 @ 19:01:10
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0