Hejdå vinter

Hej! Dagen började på en knytnäve i ryggen från älskling, inte hårt men bara så jag skulle vakna och gå ut med Elsa. Istället låtsades jag sova och ignorerade honom. Då fick han lov att kliva upp, rätt åt honom! Låter som jag är sur eller så, men det är jag inte. Han är alltid så seg på morgonen och brukar alltid ligga kvar, så jag blev glad och gick upp direkt efter. Sen började vi diska, aldrig varit med om så mycket disk!

Nu har vi ätit frukost och sitter och småkollar på tv. Andreas fick för sig att beställa hem pizza, men jag stoppade honom. Men vi ska nog beställa hem något gott ändå, lovade att jag ska bli hungrig till kl två.

Ikväll, eller klocka fem, ska jag och Jennifer träna. Ska träna sönder i veckan, har ju inte tränat på två veckor!!
En liten påminnelse - Kom ihåg att det är sommartid nu!


Hejdå vackra vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0