Livelöpet

God förmiddag? Idag är jag ledsen, på mig själv. Jag verkar bara bli mer och mer sjuk, hostade som en galning under natten och fick därför inte så mycket sömn. Men redan igår kväll bestämde jag mig för att vara hemma från skolan idag. Så ligger precis som igår, i sängen med en flaska vatten. Igår precis innan vi skulle sova drack jag nästan en hel liter bara så där. Det hjälper faktiskt.

Vet ni vad jag gör nu då? - Ligger och tittar på Livelöpet på Aftonbladet, Eric Saade sjunger. Ville bara testa och se hur det funkade, och där kan man hångla, applådera, ta kort, tända tändare, göra rocktecken osv.. Knäppt, men kul att se. Övrigt så fyller en riktigt snäll man år idag, mer om det senare.


När jag är sjuk brukar jag aldrig känna mig riktigt dålig.
Men den här gången gör jag verkligen det... Men jag har några tidsinställda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0