Mina åsikter

Lyckades sova i kanske 1½ timme tror jag. Sen väckte mamma mig, typiskt när man drömmer en jätte fin dröm... Så nu ligger jag vaken, ska snart gå ner och titta på Melodifesten men det är ett tag kvar. Jag gick ner lite snabbt och tog tempen, feber. Jag ska ta Alvedon regelbundet nu så jag blir bättre.

Om MF då, det är svårt iår. Men jag har aldrig tyckt att en svensk låt ska vinna, inget annat land fattar ju så det blir inte kul. Sen tycker jag att en mer modern låt borde vinna, för riktiga schlager låtar finns ju knappt längre. Jag tror Danny får åka till Tyskland, hoppas nog också det. Jag är lite rädd för att The Moniker ska gå vidare, har sätt på Aftonbladet att dom flesta gillar han. Det gör inte jag, låter är ganska skön efter ett par gånger men jag tror itne att den har någon chans i Tyskland, believe me. - Så det är mina åsikter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0